Par pamatu šai esejai ņemta Erskines koledžas Biznesa vadības profesora Robert Guang Tian, Ph.D. publikācija internetā par mārketinga attīstību 21. gadsimtā starpkultūru jautājumu kontekstā. Manuprāt, autors savā publikācijā iezīmē tos mārketinga un kultūras saskares aspektus, kas biznesa praksē vēl nav nobrieduši līdz, ja tā var izteikties, konflikta stadijai, kad tie būtu akūti jārisisna; tomēr tie ir virzieni, kuri biznesa praktiķiem un mārketinga profesionāļiem kļūs aktuāli, darbojoties globālajā pasaules tirgū.
21. gadsimts iezīmējas ar globalizācijas procesiem visās cilvēku dzīves sfērās, un, patīk tas mums vai ne, globalizācija ir neizbēgams process, kas ienesīs zināmas pārmaiņas arī starpkultūru saskarsmē un sakaros. No vienas puses pasaule kļūst viendabīgāka, un atsevišķu valstu nacionālo tirgu īpatnības ne tikai vājinās, bet attiecībā uz dažiem produktiem tās izzūd pavisam.…