Līdz ar to, manuprāt, lai pašreizējā situācija tiktu uzlabota, sabiedrībai ir jāapzinās, ka reklāma nesniedz informāciju, bet gan veicina produkta pārdošanu. Kā arī patērētājiem būtu nepieciešams nodrošināt popularizāciju par izsmeļošiem un neatkarīgiem informācijas avotiem par ārstniecības līdzekļiem un to pareizu lietošanu. Lai šī problēma lielā mērā tiktu atrisināta, pirmkārt, pacientam ir nepieciešams atrast sev labu ārstu un farmaceitu, kuram uzticēt savu veselības ārstēšanu, nevis pašam pieņemt lēmumus un lietot reklamētos medikamentus, kas “spēj visu izārstēt”. Otrkārt, vēršoties pie speciālista, nepieciešams pārrunāt visus neskaidros jautājumus par zāļu lietošanu, kā arī treškārt, svarīgi ir pievērst vairāk uzmanības zāļu lietošanas instrukcijā iekļautajai informācijai. Izanalizējot problēmu, kas ir saistīta ar finansiālo piekļuvi, pats būtiskākais ir ņemt vērā samērīguma principu, tādējādi panākot, lai Latvijā pēc iespējas lielāka sabiedrības daļa gūtu labumu, neatkarīgi no tā, kāds ir sabiedrības finansiālais stāvoklis.…