Pirmkārt, es gribētu apšaubīt faktu, vai Bostonas bankā praksē vispār tika realizētas korporatīvās komunikācijas funkcijas. Domāju, ka bankā katastrofāli iztrūka komunikācija starp departamentiem. Bankā bija izveidota tāda jaunā struktūra, ko mēdz saukt par decentralizētu, līdz ar to arī visi procesi tādi bija. Es uzskatu, ka Bostonas bankā bija izveidojusies nopietna krīzes situācija, ko iespējams varēja novērst jau pirmsākumos, ja būtu piestrādāts pie attiecībām ar darbiniekiem, vadību, medijiem, klientiem. Ir tāds labs joks: vai zināt, kas kopīgs bankai un mušai? – abas var nosist ar avīzi. Man liekas, ka Bostonas bankas gadījums ir labs piemērs tam, kas notiek, ja uzņēmums, banka, komercstruktūra, valsts iestāde u.c. nekomunicē ar medijiem.…