Kā jūs raksturotu korporatīvās komunikācijas funkciju Bostonas bankā?
Liela nozīme Bostonas bankas korporatīvās komunikācijas funkcijā noteikti ir pašas bankas tēlam, reputācijai, kā arī identitātei, jo tai ir jau 200 gadu liels darba stāžs, tā vienmēr ir kultivējusi noteiktu tēlu caur savām biznesa tradīcijām. Arī mediju attiecības kā viena no centrālajām korporatīvās komunikācijas sastāvdaļām, īpaši šajā pieminētajā krīzes situācijā. Un arī pati krīzes situācija ir kā viena no korporatīvās komunikācijas daļām, ko pierāda tas, ka banka un tās atbildīgie darbinieki domā par radušos situāciju un ir pārliecināti, ka to nepieciešams risināt. Tāpat noteikti Bostonas banka savā korporatīvajā funkcijā realizē attiecības ar ieinteresētajām pusēm un vietējo sabiedrību, kas ar savu attieksmi var ietekmēt organizācijas darbību, tēlu un citus tās aspektus (stakeholders; community – no angļu val.).…