Jāatceras, ka brīvprātīgo darbs ir paredzēts ne tikai organizācijas vajadzībām, bet arī pašiem brīvprātīgajiem (Cho, Wong, & Chiu, 2020). Nepieciešams pārliecināties, ka brīvprātīgie saņem to pieredzi, kuru viņi gaidījuši. Veicinot komunikāciju ar brīvprātīgo komandu, tā nodrošinās, ka viņi jūtas ērti un uzticas organizācijai. Tas palīdz noturēt bijušos brīvprātīgos un palielināt brīvprātīgo skaitu, piesaistot jaunus cilvēkus organizācijai, neaizmirstot par jau rekrutēto brīvprātīgo grupu (Hobbs, 2012).
Kopumā brīvprātīgo rekrutēšana ir sarežģīts process, kurā nepieciešama liela vērība un labas komunikācijas prasmes, lai atlasītu labākos kandidātus konkrēto darbu veikšanai (Hobbs, 2012), kas veicamajā darbā ļaus ērti justies gan pašam brīvprātīgajam, gan arī organizācija varēs pilnībā uzticēties tam, ka brīvprātīgais savu darbu paveiks kvalitatīvi un pēc labākās sirdsapziņas. Brīvprātīgo rekrutēšanas stratēģijas izveide ir nepieciešama arī, lai popularizētu organizācijas darbību, mērķus un iesaisti brīvprātīgā darba organizēšanā, jo tas ļautu arvien vairāk cilvēkiem atcerēties par to, ka jebkuram ir iespējams iesaistīties tajā, ja vien viņš pats to vēlas un ir atbilstošs darba veikšanai.
…