Uzņēmums, kurā strādāju, nodarbojas ar reklāmas, sporta, korporatīvo u.c. apģērbu, cepuru un naģeņu vairumtirdzniecību, kā arī piedāvā apdrukas un izšūšanas pakalpojumus.
Tā kā mūsu uzņēmums kā apģērbu un galvassegu piegādātājs atrodas oligopolās konkurences tirgū (mūsu darbības specifika ir tāda, ka piedāvāto apģērbu klāsts ir īpaši labi piemērots izšūšanai un apdrukai, piemēram, T-krekli bez sānu vīlēm, vējjakas ar iekšdari uz rāvējslēdzēja u.c.), tad cenu politika un lēmumu pieņemšana par cenām ir komplicēts process. Cenu politiku mūsu uzņēmumā personīgi pārņēmis vadītājs, jo viņš pats nodarbojas ar preču pasūtīšanu, organizē to piegādi, kā arī veic konkurences analīzi. Vadītājs ņem vērā vairākus būtiskus faktorus, kas ietekmē uzņēmuma darbības panākumus, tas ir PIEPRASĪJUMS, PIEDĀVĀJUMS, IZMAKSAS un īpaša vērība tiek pievērsta KONKURENCEI. …