Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:984733
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.03.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Diplomprojektā tiek aplūkotas loģistikas pamatfunkcijas un tās nozīme uzņēmējdarbībā, tika analizēti uzņēmuma “RJR Marketing and Sales” preču sadales kanāli, to priekšrocības un trūkumi.
Kopējie jautājumi visām problēmām, kuras skar loģistika, ir materiālās plūsmas un tai atbilstošās informatīvās plūsmas vadīšana.
Materiālu plūsmu, kā jebkura cita objekta, vadīšana sastāv no divām daļām: lēmumu pieņemšanas un pieņemtā lēmuma realizēšanu.
Lai pieņemtu pamatotus lēmumus materiālu plūsmu vadīšanai ir nepieciešamas noteiktās zināšanas. Šādu zināšanu izkopšanu pieskaita pie loģistikas un attiecīgi lielāka definējumu daļa traktē loģistiku kā starpdisciplināro zinātnes virzienu, kas ir tieši saistīts ar jaunu iespēju meklēšanu materiālu plūsmu efektivitātes paaugstināšanai.
Loģistikas procesa gaitā materiālu plūsma nonāk līdz ražotnei, pēc tam tiek organizēta tās racionāla kustība caur ražošanām un noliktavām un tālāk gatavo produkciju nogādā līdz patērētājam atbilstoši pasūtījumam.
Augstāk minētie darbības veidi vadot daudzveidīgas materiālas plūsmas nosaka loģistikas saturu, kuru terminu vārdnīcā definē sekojoši: loģistika – ir zinātne par plānošanu, kontrolēšanu, transportēšanas vadīšanu, uzglabāšanu un par citām materiālām un nemateriālām operācijām, kuras notiek nogādājot izejvielas un materiālus līdz ražošanas uzņēmumam, gatavu produkciju - līdz patērētājiem, saskaņā ar prasībām, kā arī attiecīgas informācijas nodošanu, uzglabāšanu un apstrādi.
Loģistikas pielietošanas nepieciešamība ir izskaidrojama ar konkurences attīstību un pāreju no ražotāja tirgus pie patērētāja tirgus, kad uzņēmēji saka pievērst vairāk uzmanības ne precei, bet to piegādes kvalitātei. Uzņēmumu konkurētspēja ir atkarīga no prasmes pareizi organizēt loģistikas procesu. Piegādātāji, kuri izmanto loģistiku, var garantēt produkcijas piegādi tieši laikā vajadzīgo daudzumu nepieciešamā kvalitātē un viņiem ir lielāks vērtīgums, nekā tiem piegādātājiem, kuri nenodrošina līdzīgas garantijas.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,48 €
Комплект работ Nr. 1198434
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация