Ņemot vērā katra dzimuma raksturu, tūrisma produktu patēriņa paradumus ietekmē arī katra dzimuma vājības. Nevar viennozīmīgi teikt, ka sievietēm ir tikai vājības, tādas ir arī vīriešiem, tāpēc nedrīkst izslēgt, ka katru dzimuma vājības ir spējīgas atstāt iespaidu uz tūrisma produktu pirkšanas un izmantošanas paradumiem.
Darba autore uzskata, ka, lai arī sievietes ir dažādas, tomēr var atrast vienojošas vājības, piemēram, apģērbs, saldumi, skaistums un sports utt. Arī vīriešiem ir savas vājības, piemēram, skaistas sievietes, sports, zvilnēšana gultā, ēšana utt. Tas tikai nozīmē, ka katrs dzimums spēj ietekmēties no savām vājībām pieņemot dažādus lēmumus attiecībā uz tūrisma produktu izvēli un to patēriņu.
Savu iepriekš izteikto apgalvojumu, darba autore vēlas pamatot ar J. Norrisa un G. Walla veikto pētījumu, kurā abi autori galvenokārt skaidroja, ka vissvarīgāk ir iegaumēt to, ka tūrisms ir jābalsta uz abu dzimumu vajadzībām, tādējādi tiks panākts maksimālais tūrisma produkcijas patēriņš (Norris, Wall 1994).
…