Reklāmedevēji iegulda lielus līdzekļus psiholoģiskiem pētījumiem. Kā ir teicis vienas reklāmas aģentūtas pārstāvis:” Ja tu vēlies iekļūt cilvēku makos, vispirms tev ir jāiekļūst viņu dzīvēs”. Tādējādi iespējams reklāmdevēji ir tieši tie, kas izprot jēdziena alkoholisms nozīmi vislabāk par visiem citiem. Un tie izmanto šīs zināšanas, lai turētu cilvēkus noliegumā.
Narkomāna ticība tam, ka narkotiskā viela ir tā draugs vai mīļākais tiek pastāvīgi pastiprināts ar reklāmām. Alkohola reklāmās pudele tiek dažreiz attēlota kā draugs vai ģimenes loceklis. „Paņem mūsu ģimeni pie sevis uz brīvdienām” – vēsta Michelob reklāma, kurā pudeles ir ietērptas Santa Klausa apgērbā. Cita reklāma attēlo šņabi kā „Perfektu vasaras viesi”.…