Man šķiet, ka par vienu no mārketinga attiecībām noteikti var saukt sezonas preču izpārdošanu – tādējādi veicinot noietu un pircēju pieplūdumu. Man šķita ļoti interesanti vērot, kā Murē ar savām idejām patiešām to veicināja, la igan neviens cits veikala darbinieks savu vadītāja nesapratu.
Ideja, ka pūlim jāpulcējas tieši durvju priekšā, lai arī citi vēlētos ieiet, vēl joprojām tiek izmantota – gan veidojot dažādas degustācijas tieši veikala sākumā, gan arī citādi radot rindas. Es patiešām esmu sevi pieķērusi pie fakta, ka, ja kaut kur pulcējas cilvēku bars vai rinda veikalā, uzreiz arī man gribas aiziet un paskatīties, kas tad tur tik unikāls tiek pārdots? Tiesa gan, citiem cilvēkiem ir tieši pretēja reakcija, viņiem tas izraisa riebumu un nepatika.…