Darbā “Dāmu paradīze” tiek parādīta Parīzes dzīve 19. gs. Šīs darbs paver ieskatu uz lielo veikalu attīstības vēsturi, kā arī uz dažādām biznesa vadīšanas sfērām, tādām kā veiksmīgas reklāmas izveide, preču noieta regulēšana, dažādu jauninājumu ieviešana tirgū un rūpīga biznesa plānošana. Aiz visa šī stāv veikala vadītājs – Murē.
Blakus sīkajiem uzņēmumiem savu vietu tirgū iegūst arī krāšņā “Dāmu paradīze”, šis veikals – uzņēmums jau uzreiz kļūst uzmanības apveltīts. Tas ir jauninājums, kas ar savu vērienīgumu un plašumu iekaro daudzu sieviešu uzmanību. “Tas bija kā milzīgā gadatirgū, likās, ka veikals lūztin lūst aiz preču bagātības, savu pārpilnību izmezdams uz ielas.” Rūpīgi izplānota tirdzniecības stratēģija, daudzie jauninājumi un, protams, reklāma ir šī uzņēmuma veiksmīgas un izdevīgas tirdzniecības pamats.
Reklāma
Šim uzņēmumam atrodoties pircēju uzmanības centrā, tiek pamazām izputināti daudzi mazie veikaliņi. Lieliska reklāma bija “Dāmu paradīzes” grandiozās izpārdošanas, par tām runāja daudzas sievietes – aprunāja preces, cenas, kvalitāti, krāšņumu, tādējādi izplatot runas par pašu veikalu. Uzņēmumam veiksmīga ideja bija par atpūtas telpām, kurās varēja cienāties ar bezmaksas dzērieniem un cepumiem, tajās varēja atpūsties un izbaudīt veikala atmosfēru.…