Lielākoties, lai šāds produkts izceltos, ir nepieciešami kaut kāda veida pierādījumi tam, ka tas ir veiksmīgs un labs. “Moneyball” gadījumā, Ouklendas komanda sāka savu sezonu ļoti drūmi, toties sezonas izskaņā Bīna un Branda sistēmai sāka ticēt arī pārējā komanda, kā arī līdzjutēji, kas noveda pie 20 spēļu uzvaras sērijas 2002. gadā. Šis ļāva klubam iekļūt MLB izslēgšanas spēlēs, kurās diemžēl Ouklenda piekāpās Minesotas komandai 5 spēļu sērijā. Šis fenomens lika Bostonas Red Sox komandai izteikt vēlmi parakstīt līgumu ar Biliju Bīnu, kas viņu padarītu par visaugstāk apmaksāto ģenerālmenedžeri, toties Bilijs Bīns šo pieteikumu noraidīja. Nākošajā gadā Bostona uzvarēja MLB čempionātu, izmantojot Bīna un Branda pielietoto sistēmu, kas nozīmē, ka sistēma tiešām strādāja.
“Moneyball” ir izcila filma, kas apvieno sportu un biznesu, kā arī sniedz vairākas mācības saistībā ar mārketingu un tā stratēģijām – domā atšķirīgi, pievērs uzmanību skaitļiem un statistikai, fokusējies uz rezultātu, kā arī tici savai sistēmai un tam, ko tu dari. Man kā sporta atbalstītājam šī filma pozitīvi iespaidoja un ļāva gūt dziļāku ieskatu tajā, kā bizness, konkrētāk, mārketings, mijiedarbojās ar sportu.
…