No iespējas palasīt ziņas un jokus vai nosūtīt e-pastu, internets ir izaudzis līdz daudzfunkcionālai videi, kurā cilvēki veic maksājumus, satiek draugus, veido savus e-profilus sociālajos saitos, darbojas dažādās interešu grupās, piedalās e-žurnālu tapšanā un dara daudzas citas lietas. Interneta medijs ir ļoti specifisks mediju veids gan informācijas pasniegšanas, gan arī patērēšanas ziņā. Tam nav laikrakstam raksturīgo vietas ierobežojumu. Interaktivitātes dēļ interneta mediji īsti nepakļaujas Latvijā spēkā esošajiem likumiem, kas regulē tradicionālo mediju darbību. Lietotāju radītais saturs, kā piemēram- komentāri portālos, izteicieni tērzētavās, lietotāju fotogalerijas un blogi, nosacīti tiek nodalīts no mediju redakciju publikācijām. Interneta ziņām, lai gan konkurence tām ir ļoti liela, ir vieglāk „izdzīvot” un pastāvēt mediju tirgū, jo pretēji žurnāliem, kuri cīnās par katru lasītāju un pieejamiem līdzekļiem, interneta mediji ir bezmaksas un tie pelna uz cilvēku veiktajiem klikšķiem saitos un rakstos. …