• Laba emocionālā stāvokļa saglabāšana sarežģītās situācijas. Reakcija nepamatotos iebildumos. Atcerieties, ka esat daļa no šī uzņēmuma, jūs esat pieņemts amatā, jo jūs esat pierādījis, ka esat šī amata cienīgs. Dariet visu, lai šis iespaids nemainītos. Vadība uz jums paļaujas visās situācijās.
• Papildproduktu/pakalpojumu pārdošana. Pēcapkalpošanas servisa nodrošināšana. Lojalitātes veicināšana klientos. Atsveicināšanās no klienta. Atgriezeniskā saite. Analīze.Ja kāds aiziet tomēr neapmierināts, apdomājiet kādēļ, veiciet analīzi un centieties lai tasv vairāk neatkārtotos.
Dariet savu darbu ar prieku, ja kāds ir atnācis pie jums neapmierināts, tā ir jūsu iespēja, padarīt viņa dienu gaišāku, smaidiet, uzslavējiet/izsakiet kādu komplimentu, palīdziet cilvēkam, kas ir vērsies pie jums ar kādu jautājumu, pat ja viņš neko nejautā, pastāstiet galveno, izdevīgumu vai labumu, ko dod prece/pakalpojums, izrādiet, ka jums rūp klients un ticiet man, viņš atcerēsies jūs un jūsu uzņēmumu, pat tad, ja jums izskatīsies, ka neesat sniedzis visu iespējamo. Mēdz būt arī klienti, kas pārsvarā ir neapmierināti, nepārdzīvojiet, ja esat darījis visu, lai izdabātu šim konkrētajam indivīdam, tā notiek, ne bieži, bet noteik. Tas vienkārši nav jūsu varā.
…