Kā arī, 19. gs. tika izgudroti skatlogi, ar kuru palīdzību mūsdienās veikali spēj manipulēt ar patērētājiem. Tie dažreiz pat neapzinās skatlogu ietekmi uz sevis, jo nodoms, kas sākas ar- es tikai “uzmetīšu aci skatlogam”-, visbiežāk beidzas ar kaudzi pirkumu un vēl lielāku kaudzi iztērētās naudas. Tieši tik efektīvi tie ir. Bet 19.gs. cilvēkiem tas bija jaunums- tie pirmoreiz varēja ielūkoties veikalā iekšienē, nemaz neiejot tajā. Un, visbeidzot, pēdējā mūsdienās tik pašsaprotamā lieta, par kuru mums ir jāpasakās industriālajam laikmetam, konkrēti, M. Busiko, ir sociālās garantijas (slimības naudas, pensijas, dekrēta nauda), kuras viņš ieviesa savā lielveikalā “Au Bon Marshe”.
Šķiet gluži neticami, ka mūsdienu vidusmēra cilvēka ikdiena kādam ir šķitis kaut kas ekskluzīvs un netverams. Lielveikals- šķietami vienkāršs un ikdienišķš, tomēr, ir bijis 19. un 20.gs. gaišāko prātu un prasmīgāko roku radīts meistardarbs. Tieši tik unikāls. Pasaulē vēljoprojām un noteikti arī daudzus gadu desmitus tālā nākotnē izmantos M. Busiko, H. G. Selfridža radītās mārketinga stratēģijas un patērētāju pievilināšanas trikus. Tāpēc mēs nedrīkstam aizmirst, ka nejau laikmetam ir nozīme, nozīme ir cilvēku gribai un spējām radīt kaut ko jaunu un neredzētu.
…