Cik viegli vai grūti ir pārvarēt spriedzi biroja administratores darbā? Biroja administratore ir cilvēks, kurš birojā pavada lielāko daļu savas dienas un nemitīgi ir pakļauts augstam spriedzes līmenim, sākot jau ar stingri saplānotu laiku pienākumu veikšanai un beidzot ar neparedzētām situācijām, kas prasa ātru reakciju un vēsu prātu. Biroja administratore nav profesija uz laiku, tas ir dzīvesveids, tāpēc ir jāiemācās strādāt ar sevi, lai darbs būtu harmonijā ar pašu tā darītāju, nevis sagādātu lieku spriedzi, stresu.
Nedarīt divus darbus vienlaikus! Biroja administratores ikdienā vērojama situācija, kad veicamā darba ir tik daudz, ka visam nepietiek laika. Tad centīgākās biroja administratores pamanās darīt vairākus darbus vienlaikus, piemēram, runāt ar klientu pa telefonu un printēt dokumentus.…