Šobrīd arī mūsdienās varam ņemt kā piemēru influencerus, kas šobrīd ir liela daļa Y paaudzes un, kuru darbības mērķi sadarbojoties un veidojot darba attiecības ar uzņēmumiem ir ar mērķi reklamēt vairāk šos “eko” produktus un vairāk pievērsties vietējiem produktiem (Next Generation What…,2006).
Var secināt, ka X un Y paaudzes var sadarboties darba vidē, bet šai sadarbībai jābūt vēlamai no abām pusēm, jo katra paaudze spēj viens otram kaut ko iemācīt. Lai gan mileniāļi ir ļoti vērsti tikai uz sevi, viņu mērķi ir augstāki un vērsti tikai uz labo pusi, kas uzņēmumam var palīdzēt paskatīties uz darba vidi vai pat vispārīgi uz apkārtējo vidi mazliet citādāk. Sadarbība starp Y un Z paaudzēm ir jau daudz vieglāka, jo abas šīs paaudzes ir ļoti tuvas mūsdienu tehnoloģijām, kas ļauj vieglāk viens otru saprast un komunicēt. Y paaudze ir nākamie līderi jeb darba vides vadītāji, kas ieviesies pārmaiņas jau esošajās darba vidēs, bet nākot nākamajām paaudzēm veidosies jauni paaudžu konflikti un nesaprašanās, bet tā kā mileniāļi ir tie, kuri labprāt mācās un izzina jaunas lietas, tad varētu būt vieglāk ieviest mūsdienu darba vidē jaunas pieejas.…