Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:540382
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.11.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Konsekventi iepriekšdarītajam pirmajā gadā vadītājs jau var novērtēt komandas veidošanās rezultātus – vai tie ir sekmējuši mērķu realizāciju un darba rezultātu. Šo periodu var saukt par „novērtējuma” fāzi, kurā tiek izvērtēta komandas darba izpilde. Šajā laikā izkristalizējas komandas pozitīvās un negatīvās puses. Respektīvi, laika gaitā kļūst skaidrs, pie kā nākamajā gadā būs jāpiestrādā (dažādi aspekti, lai uzlabotu komandas savstarpējās attiecībās un tādā veidā gala rezultātu). Noteikti jaunais vadītājs var veikt salīdzinājumu ar iepriekšējā gada darba rezultātu (vai tas ir labāks/sliktāks), kad bija cits vadītājs. Neapšaubāmi pirmajā gadā vadītājam ir arī jāveic neformālā saliedētība, kas nozīmē komandas un vadītāja iepazīšana ne tikai darba gaisotnē (kas gan arī ir ļoti svarīgs faktors), bet arī ārpus tā. Tie var būt dažādi izglītošanās pasākumi, bet tajā pašā laikā kā vienu no būtiskākajiem komandas veidošanas faktoriem tiek minēta darbinieku dzimšanas dienas atzīmēšana vai arī vienkārši uzslavēšana par izdevušos darbu. Vadītāja kompetencē ir tieši veicināt šo komunikāciju, kas balstoties uz dažādajiem literatūras avotiem, tieši ir fundamentāla nepieciešamība uz veiksmīgu attīstību.
Apkopojot abu gadījumu analīzi, var secināt, ka reizē tie ir gan līdzīgi, gan atšķirīgi. Tomēr pamatelements komandas veidošanai ir bāzēta tieši uz komunikāciju – darbinieku savstarpējā komunikācija un komandas komunikācija ar vadītāju. Nepieciešama šī mijiedarbība, kuras rezultātā komandas locekļi viens otram uzticas, uzdevumu koordinācija notiek veiksmīgi un tādos gadījumos mērķu realizācija visdrīzāk tiek sasniegta. Īpaši labi komandas veidošanas mērījumus var veikt krīzes un stresa situācijās. Uzņēmumi un organizācijas, kuri būs piedomājusi pie šī aspekta noteikti pārcietīs tādas situācijas vieglāk nekā tādi uzņēmumi, kur komanda ir fragmentēta. Respektīvi, abos gadījumos galvenā līdzība ir komunikācija. Savukārt kā atšķirīgo var minēt, ka pirmajā gadījumā vadītājs ir kā daļa no komandas jau no tās pirmssākumiem, līdz ar to barjera mazinās mazākā laikā. Turpretim otrajā gadījumā jaunajam vadītājam ir jāpieņem daļa komandas spēles noteikumi, jo nekādā gadījumā jau esošā organizācijā vai uzņēmumā nedrīkst sākotnēji nākt klajā ar radikālām izmaiņām, ja nav akcepta no pašas komandas. Rezumējot, jāsecina, ka visa pamatā ir veiksmīga komunikācija un motivācijas veicināšana komandas vidū.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация