Neikdienišķas veikala telpas, manuprāt, ir uzņēmuma tēlu veidojošs elements. Īpaši ja tās piesaista klientus, tad tās ir uzņēmumu pozitīvi ietekmējošas. Arī ar telpām uzņemums parāda savu attieksmi, kas cilvēkam ir pats galvenais, un ja ir laba attieksme pret klientu, klients vienmēr gūs labus iespaidus par uzņēmumu.
Uzņēmuma tēla veidošanā liela nozīme ir komunikācijas kodiem. Ar to palīdzību uzņēmums var sevi iznīcināt, taču pareici izveidojot un pielietojot tos, uzņēmums radīs labu iespaidu par sevi un tālāk arī labu tēlu. Uzņēmuma tēls veidojas ļoti lēnām, taču kad tas ilgu laiku klientu acīs ir apmierinošs, klienti arvien vairāk izvēlās šo uzņēmumu. No mūsu apskatītajiem kodiem varam secināt, ka logotipam ir jābūt. Netikai jābūt, bet jābūt vienkāršam, viegli atminamam un jo senāks tas, jo arī labāks iespaids par uzņēmumu. (jau ilgu laiku tirgū un nevar sajaukt ar citu). Iepakojumam jābūt izturīgam un tādam kas parāda ka uzņēmums domā par klientiem. Un ar neikdienišķām telpām uzņēmums rāda savu attieksmi pret klientu, kas viņam ir ļoti svarīgi. Tas viss netikai piesaistīs klientus un padarīs viņus uzticīgus, bet arī veidos labu uzņēmuma tēlu.
…