Tādēļ jāmēģina „pelēko masu” padarīt pozitīvi noskaņotu, taču tas ir ļoti smags komunikācijas darbs. Jo lojalitāte veidojas no tā, ka tavs boss tevi vērtē individuāli – viņš ar tevi runā, novērtē tavus labos un sliktos darba rezultātus. Protams, tas prasa laiku. Būtībā nevar noliegt, ka lojalitāte ir tikai cenas jautājums – ikvienu darbinieku var nopirkt, izzinot viņa intereses, darba motīvāciju un tamlīdzīgi. Tā ir šodienas realitāte. Lojāla darbinieka definīcija principā ir ļoti vienkārša – viņam ir jābūt patiesi ieinteresētam savā darbā un nav stingri jāturas tikai pie darba līguma atrunātajiem nosacījumiem.
Lai darbinieks turpinātu stradāt jūsu uzņēmumā, svarīgi ir stiprināt viņu lojalitāti, parādot, cik lielā mērā viņi ir uzņēmuma daļa. Ja darbinieki redz, ka ir neatņemama nākotnes sastāvdaļa, pastāv iespēja, ka viņi strādās pat vēl cītīgāk, lai jūs to sasniegtu. Nepiciešams ļaut darbiniekiem saskatīt, ka viņu iegūldījums tieši ietekmē panākumus un padara tos arī par viņu panākumiem. Lojāli darbinieki ir vērtība, pēc kuras jātiecas visiem uzņēmumiem, tādēļ, ja vēlaties nodrošināt, ka jūsu darbinieki ir uzticīgi jūsu uzņēmumam, jums vajadzēs viņiem parādīt, ka varat stimulēt šīs lojalitātes jūtas. Darbiniekiem svarīgi ir rūpīgi attiekties pret viņiem uzticēto informāciju un tās glabāšanu. …