Mans izvēlētais „Kapitāla” raksts ir par to, kā Konkurences padome, veicot nopietnu izpēti divu gadu garumā, atklāj aizliegtās vienošanās nosacījuma pārkāpumus starp divpadsmit vadošajām reklāmas aģentūrām. Jāatzīst, ka priekš manis šis raksts bija diezgan „smags” tādā ziņā, ka, lai saprastu to pilnībā, bija jāmeklē dažādu jēdzienu skaidrojumi ( piemēram , kas ir kartelis u.tml.) Rakstā ir plašs izklāsts par to, ko tad īsti uzņēmēji savā starpā drīkst un ko nedrīkst pārrunāt, lai neraidītu aizdomīgus signālus Konkurences padomes virzienā. Piemēram, šajā rakstā dažas reklāmas aģentūras atklāj, ka pēc Latvijas Reklāmas asociācijas iniciatīvas tās savstarpēji apmainījušās ar cenu lapām, lai īsti atrastu to problemātisko industrijas vietu. …