Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:273916
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

“Daudzos gadījumos mārketinga publiskās attiecības ir saistītas arī ar kompānijas ziņojumu reklāmā, mārketingu, tiešo pārdošanu un propagandu. To visu kopā dēvē par Integrētā Mārketinga Komunikāciju. Tajā kompānija cenšas iepazīstināt patērētāju par visām preces vai pakalpojuma īpašībām, lai sasniegtu maksimālu ziņojuma izplatību.”1 Kā jau iepriekš aprakstīju, tad grupas “Prāta Vētra” disks “Veronika” arī tiek/tika virzīts tirgū izmantojot Integrētā Mārketinga Komunikāciju.
“Integrētā Mārketinga Komunikācijas pamats un mērķis ir mijiedarbība starp kompānijas procesiem, efektiem un rezultātiem, kas rada ideālu sinerģiju (sabalansētu un harmonisku dažu mārketinga komunikāciju instrumentu izmantošana) un harmonizē uzņēmuma tēlu, kas savukārt sekmē patērētāja izpratni par produktu un tā īpašībām, līdz ar to paaugstina preces pirkšanu.”2
WebTC materiālos minēts, ka Integrētā Mārketinga Komunikācija palīdz sasniegt piecus komunikācijas efektus. Tie ir – vajadzība pēc kategorijas; brenda atpazīstamība; attieksme pret brendu; nodoms veikt pirkumu un pirkuma atbalstīšana. Analizējot savu izvēlēto gadījumu nonācu pie šādiem rezultātiem: vajadzība pēc kategorijas – manuprāt, šis komunikācijas efekts ir sasniegts pilnībā, vismaz uz noteiktu auditorijas daļu, jo izmantotie Integrētās Mārketinga Komunikācijas paņēmieni sniedz pircējam motivāciju iegādāties šo produktu; brenda atpazīstamība – “Prāta Vētra” pati par sevi jau ir lielisks un populārs brends un tā kā albums “Veronika” jau reiz ir izdots, tikai kasetes formātā un nelielā eksemplāru skaitā, tad tam jau ir savi senie piekritēji, plus papildus tagad arī jaunie; attieksme pret brendu – tie, kuri pērk albumu “Veronika” jau otro reizi, tikai tagad CD formātā, tieši parāda, ka viņu attieksme pret brendu ir pozitīva, viņu jau reiz šo produktu ir iegādājušies un tagad dara to vēlreiz, tātad ir bijuši apmierināti, tie, kuri iegādājas pirmo reizi, ir pārliecināti, ka šis albums spēs sniegt viņiem iecerētās emocijas un gandarījumu. Līdz ar to, ja ir sasniegti šie iepriekš minētie efekti, tad kā loģisks turpinājums ir arī atlikušie divi.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,48 €
Комплект работ Nr. 1114631
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация