Es izvēlējos analizēt tieši šo reklāmu, jo šajos krīzes laikos ir ļoti aktuāls naudas taupīšanas jautājums, kā arī atlaides un izdevīgi piedāvājumi. Tieši Maximas izdevīgās cenas ir viens no noteicošajiem faktoriem, kas ietekmē tās peļņu un piedāvājumu skaitu.
Šajā darbā pievienoju arī pašu avīzīti, lai vieglāk saprast, par ko iet runa.
Šī avīze, man kā potenciālam pircējam, uzmanību nepiesaista, jo jau iepriekš esmu saskāries ar daudzām problēmām šajā veikalā, kā arī ar ļoti nekvalitatīviem produktiem, bet kā sakas šajā veikalā var nopirkt preces, kuru cena atbilst kvalitātei – tātad nekas labs. Protams, citus, mazāk turīgus cilvēkus, šī avīze uzrunā. Un tieši sauklis – Efektīvas iepirkšanās programma – uzrunā pensionārus un citus, jo viņiem ir svarīgi nopirkt pārtiku lēti, ietaupot, kā arī samaksāt par rēķiniem. Pirmie zīmējumi avīzes sākumā neraisa vēlmi atvērt to, taču maksimas avīzes veidotāji šo avīzi ir uztaisījuši, ka katrā lapā ir kādu produktu grupas ( gaļas produkti; alkoholiskie dzērieni, sadzīves preces utt. ), nevis tādu, kur jau lapas priekša ir bildes, kuras raisa uz avīzes šķirstīšanu.…