Bieži mēs, stundenti, par sev neskaidriem jautājumiem vai radušajām problēmām zvanam pa telefonu vai sūtam e-pastus pasniedzējiem. Šādai saskarsmei arī ir jāzin pieklājības normas. Nebūtu gluži pareizi no studenta puses veikt zvanu agri no rīta vai arī ļoti vēlu vakarā. Sūtot e-pastus ir arī jāpievērš uzmanība, kādā formā tas tiek darīts. Sākumā vajadzētu sasveicināties, tad informēt kāds ir rakstīšanas iemesls. Parasti e-pasts beidzas ar vārdiem ar cieņu un paraksts.
Verbālā un neverbāla cilvēku saskarsme parāda prasmes, zināšanas, pieklājību. Ar lietišķās etiķetes saskarsmi, cilvēki rada par sevi iespaidu. Visiem ir zināms, ja mēs par sevi radām labu iespaidu, tad tas dod zināmas priekšrocības, ka arī patīkamāku attieksmi. Galvenais būt pieklājīgam un tas atmaksāsies.
…