Vienmēr ir bijuši un pastāvējuši dažādi laiki, dažādi izpildītāji un dažādi mūzikas stili, bet tajā pašā laikā – vieni un tie paši biznesa spēles noteikumi. Kad mēs bijām mazi, mēdzām spēlēties smilšukastē. Un visi ar mums spēlējās. Kad paaugāmies, spēlējāmies bērnudārzā un skolas starpbrīžos. Un neviens mums neaizliedza. Šodien esam prezidenti, galdnieki, pārdevēji un sapņotāji, bet mēs joprojām vēl aizvien mēdzam spēlēt un spēlēties – tikai noteikumi mainās, mainās iespējas, vīzijas, vēlmes un vajadzības.
Mūzika – tā nav nevēlama skaņa vai troksnis, tā ir cilvēku vajadzība. Un vajadzības ir raksturīgi apmierināt, piepildīt, sasniegt. Mūzika spēj ietekmēt mūsu garastāvokli, varbūt pat ļauj izjust piederību šai pasaulei, kas ir mums apkārt un kuru, nepārprotami, mēs radām un mēģinām radīt sev apkārt. Un tā būs vienmēr. Kamēr vien pasaule griezīsies. Itin nemaz nav viegli atrast savu pasauli, savu mūziku, tāpēc mūzikas industrijas sistēma palīdz orientēties, palīdz atrast to, kas tev liek justies labāk, savādāk, brīvāk.
Mūzikas ierakstu industrija šobrīd piedzīvo diezgan strauju, nepārtrauktu mūzikas ierakstu tirgus pārdošanas apjomu samazināšanos un, manuprāt, šis t.s. „samazināšanās apjoms” joprojām turpinās samazināties. …