Internets jeb tīkls tiek uzskatīts par būtiskāko inovāciju mediju pasaulē, jo tas rada aizvien jaunas iespējas komunikācijai, izglītībai, radošās domāšanas attīstīšanai. Jāatzīst, ka internets un citi mediji pilda arī audzinošo funkciju, veicina personības pilnveidošanos. Taču jāsaka, ka nereti mediji nerada atgriezenisko saikni ar cilvēku, kas mūsdienās ir tik svarīgi. Mana pārliecība ir tāda, ka piedāvātās tīkla priekšrocības nespēj aizvietot rakstīto vārdu un valodu. Līdz ar to var teikt, ka sevis un sava darba prezentēšanas prasmes ir uzskatāmas par 21.gadsimta vadošajām dzīves prasmēm. Domāju, ka mūsdienu skolotājam ir jābūt gatavam pārmaiņām – jābūt elastīgam savā darbībā, atvērtam jaunām idejām, ar spēju pielāgoties pārmaiņām izglītībā. Prezentēšanas prasmju attīstībā būtu jāņem vērā vairāki kritēriji un īpašības, kas raksturo skolotāja radošo potenciālu. Uzskatu, ka prezentēšanas prasme sevī iekļauj daudzus nozīmīgus faktorus, kas ļauj cilvēkam šo prasmi pilnveidot. Savā personīgajā praksē balstos uz kompetencēm un iemaņām, kas palīdz attīstīt prezentēšanas prasmi.…