Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:568554
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.01.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Izaugsmes iespējas uzņēmuma ir atkarīgas no darba procesā gūtajām zināšanām un veiktajām apmācībām. Profesionālā izaugsme tiek veicināta, plānojot dažāda līmeņa darbiniekiem atbilstošas apmācības, balstoties uz darbinieku ikgadējo novērtēšanu, kā arī nozīmējot viņu veikt sarežģītākus un netipiskus uzdevumus, aizvietojot augstāka vai tāda paša līmeņa darbiniekus. Šajā uzņēmumā komunikācija ir viens no darbinieku motivējošiem faktoriem, piemēram, ir izveidots programmas ieviešanas pasākumu plāns, kurā ietvertas darbības un pasākumi, sasniedzamais rezultāts, atbildīgā persona un termiņš.
Nobeigumā gribētu teikt, ka cilvēku dzīves ir vērstas uz to, lai apmierinātu noteiktas vajadzības. Un lai motivētu darbiniekus sniegt nedaudz vairāk, ir jācenšas radīt darba apstākļi (visplašākajā nozīmē), kas nodrošina pēc iespējas vairāk iespēju apmierināt pēc iespējas vairāk personīgo vajadzību. Jo vairāk vajadzību darbs var apmierināt, jo motivētāka būs komanda. Jo augstāku apmierinājumu iespējams sasniegt, jo motivētāki komandas dalībnieki būs. Un jo tiešāka saite starp labu sniegumu un vajadzību apmierināšanu, jo apmierinātāki darbinieki būs.
Bet der atcerēties, ka jebkurā laika brīdī katram būs kāda prioritāra apmierināma vajadzība (kura tieši, ir atkarīgs no pašreizējajiem apstākļiem un izjūtām). Un šī prioritārā vajadzība būs tā, kas darbiniekus tajā brīdī visvairāk motivēs. Dažādiem komandas locekļiem būs dažādas prioritārās vajadzības. Un kāda konkrēta indivīda vajadzība var arī nesaglabāties – dažos gadījumos tā var mainīties pa dienām vai pat pa stundām. Lai darbiniekus varētu motivēt individuāli, viņi ir jāpazīst, jāzina, kādas ir katra personīgās vajadzības un kas konkrēti katram no cilvēkiem darbojas kā primārais motivātors.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,98 €
Комплект работ Nr. 1248071
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация