Misija ir uzņēmuma pastāvēšanas vispārējs mērķis, tās esamības un sociālā pienākuma formulējums. Misija parāda uzņēmuma esamības jēgu, dod uzņēmumam stratēģisko virzību un nosaka uzņēmuma galvenās filosofiskās vērtības. Misijas formulējumam ir jārada priekšstats, ka uzņēmumam ir noteikta sabiedrībai pieņemama loma, tas sekmīgi darbojas un tam ir vērts uzticēties. Labam misijas formulējumam jābūt unikālam un konkrētam, tam jāizceļ uzņēmuma īpatnības un darbības mērķi...
MISIJAS
1.Pasaules dabas fonda misija - veidot nākotni, kurā cilvēki un daba dzīvo harmonijā
Šī misija ir formulēta ļoti īsi, tajā ir nojaušama organizācijas darbības joma, ka tas ir kaut kas saistīts ar dabas aizsardzību, misija parāda arī organizācijas filosofiju un galvenās vērtības – cilvēka un dabas harmoniju. …