Biežāk sastomā problēma ir cīņa ar negatīviem komentāriem un atsauksmēm. Sociālie tīkli ir vieta, kur mēs varam izteikties par savam domām dažādos tematos, tostarp uzņēmumi, pakalpojumi un preči zīmoli. Viena no lielākajām kļūdām ir iesaistīties diskusijā, kas var izraisīt papildus negatīvu reakciju virkni. Tomēr arī pilnīga negāciju ignorēšana var radīt problēmas. Lai neizraisītu papildus negatīvas atsauksmes, vēlams reaģēt mierīgi un profesionāli, radot iespaidu, ka viedoklis ir ņemts vērā un problēma izprasta.
Mūsdienas, ir pietiekami daudz mārketinga tendenču un to problēmu, visam ir savi plusi un mīnusi, gan pie stratēģijas, gan pie modernām ierīcēm,gan pie konkurences, gan pie virzīšanas tirgū utt. Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos ir jāņem vēra patērētāju vēlmes un vajadzības, ir jāizstrāda pareizi plāns, lai viss notiek augstākā līmenī. Vajag apdomāt, kādas preses vai pakalpojumi uz šodienu ir aktuālas, kādas ir priekšrocības un trūkumi. Augstāk minētais, digitālas tendences ir īpaši aktuālas uz šodienu, it īpaši pandēmijas laikā, tagad pirms jauna …