Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:805938
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Cieši saistīta ar mērķauditorijas funkciju ir arī izmantojamā mūzika attiecīgajās reklāmās, tās uzticamība. Katrai reklāmai nepieciešams noteikt savu autoritāti. Var gadīties arī tā, ka efektīva mūzika noteikšana ir vienīgais rezultāts pareizai iestādes uzņēmējdarbībai. Vienkāršs veids, kā izveidot iestādes uzņēmējdarbību reklāmā, ir ekspertu liecības, piemēram, sacīkšu autovadītājs Džekijs Stjuarts aizstāv Ford transportlīdzekļus, vai arī eksperta apstiprinājums, piemēram, CREST zobupastu apstiprinājusi Amerikas zobārstu asociācija. Iestāde var arī veicināt slavenību liecības, kaut gan viņiem bieži vien trūkst attiecīgās zināšanas uz šo produktu, neskatoties uz šo trūkumu slavenības ar savu atšķirīgo izturēšanās stilu var palīdzēt reklāmai iegūt lielāku popularitāti. Ir iespējams arī, ka attiecīgā produkta reklāmām ir sava reklāmas seja. Veiksmīga reklāma ir spējīga panākt kādu nozīmīgu rezonansi, kaut ko tādu, ko klausītājs var pieskaitīt pie vērtībām. Mūzika ir neapstrīdami lielākais un nozīmīgākais instruments reklāmdevēju rokās.
Ir kļūdaini uzskatīt, ka patērētāji reklāmas ziņojumus saņem pasīvi. Attiecīgajos laika posmos pattērētāji kļūst jūtīgāki uz līdzekļiem, ar kuriem reklāmdevēji veido savu tēlu. Kā skatītāji sāk kļūt informētāki par izmantojamajiem līdzekļiem, reklāmdevēji ir spiesti meklēt jaunas metodes, lai novērstu skatītāju skepsi. Viens no nozīmīgākajiem notikumiem reklāmā 1980. gadā ir mūzikas video. Arī mūzikas video ir savi pārbaudes punkti, lai tas skaitītos labs, tie būtu: 1) izklaide; 2) strukturētība; 3) neaizmirstamība; 4) eketīva lirika; 5) pienācīgi noteikti mērķi, lai noteiktu auditoriju un 6) spēks. Kas atšķir mūziku no tradicionālas reklāmas, tas ir tas, ka reklāma uztver atšķirību starp pakalpojumu. Patērēt reklāmu nenozīmē patērēt produktu, tomēr šis gadījums neattiecas uz mūziku, produkts un reklāma ir viens un tas pats, tie ir nesaraujami saistīti. Citiem vārdiem sakot, muzikālās reklāmas var uzskatīt par paradigmu visiem mūzikas darbiem, neatkarīgi no to mūzikas izcelsmes.
Neraugoties uz visu, ir saprotams, ka reklāmas galvenais intruments ir mūzikas papildinājums, kas spēj piesaistīt cilvēkus un noteikto mērkauditoriju. Skaņas vai mūzikas instruments spēj tehniski novirzīt patērētāju no reklāmā redzamā uz psiholoģisko aspektu, šajā sakarā jāmin, ka reklāma un muzikālais pavadījums darbojas tikai uz fiksēto mērķauditoriju.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация