Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:707574
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ievads    3
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par saskarsmi pirmsskolas vecuma bērniem    5
1.1.  Pedagoģiskās saskarsmes stils un tā struktūra    5
1.2.  Bērna saskarsmes darbības    8
1.3.  Pirmsskolas vecuma bērna raksturojums    11
1.4.  Pirmsskolas vecuma bērna saskarsmes līdzekļi ar vecākiem    13
1.5.  Pirmsskolas vecuma bērna saskarsmes līdzekļi ar pedagogu    15
2.  Pirmsskolas izglītības iestādes sadarbība ar bērna ģimeni    18
2.1.  pirmsskolas izglītības skolotājs    18
2.2.  Kā izmantot atalgošanu un uzpirkšanu    20
2.3.  Rotaļa – bērnu saskarsmes kultūras sekmētāja    21
  Secinājumi    24
  Literatūras saraksts    25
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Saskarsme ir process, ko gan vecākiem, gan skolotājiem, jau no bērna agrīnā vecuma ir jāpalīdz izkopt un attīstīt. Visproduktīvāk veidot saskarsmes prasmes bērnam ir rādīt savu praktisko piemēru, dažādas rotaļas, ar individuālo darbu, kas attīstīs saskarsmes kultūras veidošanos.
2. Pedagoģiskā saskarsme ir bērnu un pedagogu mijiedarbības process, kurā atspoguļojas abu pušu komunikācijas īpatnību kopums, kas sniedz objektīvi orientēties uz pozitīvām savstarpējām attiecībām.
3. Pirmsskolas vecuma bērni gan verbālajā, gan neverbālajā saskarsmē ir atvērti un komunikabli, bērnu savstarpējā saskarsme ataino notikumus mājās, bērni parāda ar atdarināšanu, rotaļām, manipulācijas ar priekšmetiem.
4. Pirmskolas skolotājam svarīgāk ir bērnam nevis iemācīt sarežģītu gleznošanas tehniku, bet palīdzēt apgūt prasmi tikt līdz gleznošanas procesam – atrast krāsas, otas, izmazgāt tās. Skolotājam ir jāredz un jāpalīdz iegūt bērnam to, ko nav devis vecāks.
5. Manuprāt, galvenais lai veidotos savstarpēji pozitīva saskarsme starp bērnu un pieaugušo, ir savstarpēja uzticēšanās un spēja vienam otru uztvert kā līdzīgu personību – saprast bērnam ko vēlas pieaugušais un pieaugušajam saprast ko vēlas bērns.
6. A. Ādlers savā darbā “Psiholoģija un dzīve” raksta, ka cilvēks saskarsmē tiek iesaistīts ar pirmo elpas vilcienu – atrodoties līdzās savai mātei. Saskarsme turpinās ģimenē, bērnudārzā, skolā, studiju laikā, un profesionālajās gaitās. ( Dzintere Dz.,Boša., 1997,8 )

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация