Noderīgs sākumposms šai izpētei būtu noskaidrot, kas tad īsti ir reklāma. Tie ir plakāti, reklāmas klipi, paziņojumi radio un televīzijā, un citi pasākumi ar vienu mērķi – piesaistīt cilvēku uzmanību, raisīt interesi par attiecīgo produktu. To var nosaukt arī par īpašu komunikācijas veidu starp potenciālo pircēju un reklāmdevēju – produkta izplatītāju.
Sāksim ar apsvērumiem, kas pozitīvi argumentē tēmu. Internets mūsdienu pasaulē un cilvēku dzīvēs ieņem ļoti lielu lomu, tas ir kļuvis gandrīz par nepieciešamību. Tā ir vieta kur apgrozās milzīgs daudzums informācijas, līdz ar to arī personas, kas šo informāciju lieto. Tādēļ ir likumsakarīgi, kur ir daudz cilvēku, tur arī daudz potenciālo pircēju, kuri interesēsies par attiecīgo pakalpojumu vai preci. Internets ir viena no izdevīgākajām vietām, kur reklamēties. …