Man visinteresantākā reklāma šķiet uzņēmuma EPURON pasūtītā un reklāmas aģentūras Nordpol+ Hamburg radītā reklāma “Power of Wind”. EPURON ir viens no vadošajiem uzņēmumiem, kas attīsta projektus, kā arī piesaista finansējumu atjaunojošās enerģijas jomā. Tās klienti ir gan juridiskas, gan arī fiziskas personas Vācijā un ārpus tās. Reklāmas aģentūras radītais videoklips ieguva Zelta Lauvas apbalvojumu 2007. gadā Kannu festivālā.
Šī reklāma ir stāsts par tēlu, kurš nevar atrast vietu šajā iekārtotajā pasaulē. Sākotnēji šī reklāma ir kā tīzeris, kur nevar saprast, kas ir šis tēls. Šī neziņa rada pastiprinātu interesi, jo rodas vēlme redzēt, ar ko rezultātā šis stāsts beigsies.…