Mans secinājums ir tāds, ka reklāma spēja pārliecināt 6% balsstiesīgo iedzīvotāju, tas nozīmē ka partija, kura vislabāk spēs sevi noreklamēt iegūs savu vietu Saeimā, jo tur nepieciešams tikai 5% balss tiesīgo balsu.
Uz ielām pamanīju arī „Bites” vides reklāmu par jaunajiem tarifiem, „Tele2” jauno reklāmu ar sēnēm, Lattelecom reklāmu par datoriem, kuri maksā nulle latus, kā arī Rimi un Maximu. Internetā manīju „Citylife”, „ZZ”, „Bigbank” un žurnāla „Next” reklāmas. Radio „EHR” un „101” reklamēja „Studentu paradīzi” un citus pasākumus. Portālā „draugiem.lv”, parādījās reklāma piedalīties pārdošanas konkursā „Pārdošanas GURU 2011”, kā arī „manas.lecas.lv” un „Stockmann trakās dienas”. Resultātā secinu, ka priekšvēlēšanu reklāmas un sakaru līdzekļu sniegtie pakalpojumi bija dominējošie reklāmas jomā septembra mēnesī.
…