Piemēram, manuprāt, pēdējā laikā žurnālos un internetā sastopamās reklāmas, kurās pat īsti nav pieminēts reklamētais produkts, bet gan izmantoti divdomīgi teksti, ir ieintriģējošas un liek pircējam vēlēties uzzināt ko vairāk.
Man personīgi reklāmas bizness liekas ļoti saistošs un pat savulaik esmu apsvērusi iespēju virzīties uz šādu karjeru, jo darbs ir radošs, bet nedomāju, ka es būtu spējīga izturēt pastāvīgo cīņu starp konkurentiem (Latvijā ļoti spilgts piemērs – mobilo sakaru operatori LMT un Tele2), bet būt šajā pusē, kā patērētājam, ir interesanti noskatīties, kā mūsu uzmanību cenšas pievērst un noturēt, tikai nedrīkstam „pazaudēt galvu” visā šajā reklāmu ažiotāžā, jo sen jau ir zināms tas, ka nevari ticēt visam, ko redzi vai lasi.
…