Izvēlētā Sony Ericsson mobilā telefona C510 drukātā reklāma, manuprāt, ir ļoti piemērota krāsu analīzei, jo tajā nav atainota reāla dzīves situācija, proti – fotogrāfija vai attēls, ka atspoguļo reālu dzīves situāciju reālā vidē. Pēc manām domām, šāda veida reklāmās to veidotājiem ir daudz šaurākas iespējas krāsu un toņu izvēlē, jo dabīgā vide pati nosaka krāsas reklāmā, līdz ar to reklāmas uzsvars vairāk ir uz ideju, ko tā attēlo, nevis krāsu attiecībām un radīto noskaņu. Manis izvēlētā reklāma, lai arī ietver reālās dzīves elementus – sievietes un glāzes fotogrāfiju, tomēr kopumā ir apzināti vizuāli veidota un iespējas krāsu izvēlē tajā bijušas daudz plašākas.
Reklāma kopumā nav izteikti daudzkrāsaina, jo būtībā tajā var izdalīt tikai četras pamanāmas krāsas – violetu, oranžu, melnu un baltu. Minimālā apmērā reklāmā parādās arī dzeltenā un zaļā un zilā krāsa, tomēr to izmantojums nav tik būtisks.
…