Mēs dzīvojam laikā, kad informācijai ir milzīga nozīme un ietekme. Informācija ir kļuvusi par preci, ko var pirkt un pārdot un šīs preces patērētāji ir sabiedrība, ko apgādā ar informāciju televīzija, prese, radio, internets. Tomēr visspēcīgākais sabiedrības ietekmētājs ir reklāma.
Mediji un sabiedrība balsta viena otru - mūsdienu sabiedrība vēlas gūt kvalitātīvu un daudzveidīgu informāciju ar izklaides „pieskaņu” un neviens televīzijas, radio vai preses izdevums nespētu pastāvēt tikai no pircēju samaksas, jo televīzija un radio vienīgos ienākumus gūst no reklāmas. Mediji un reklāma atkal ir viens otram pakārtotas sfēras – viens attīstās, iegūst arī otrs – attīstoties medijiem, attīstās arī reklāmas iespējas.…