Es izvēlējos analizēt Rīgas Samariešu apvienības reklāmu “Akcija 1000 draugu”, jo tas ir mans radošais risinājums. Diemžēl tā pilnībā netika realizēta līdzekļu trūkuma dēļ.
Reklāma tiek veidota ar intrigas metodi –medijos vispirms parādās pirmā reklāma un tad nāk otrā reklāma kā pirmās reklāmas papildinājums, jautājuma atrisinājums.
Mediju risinājums – tā kā reklāma ir aicinājums ziedot, iepazīstināšanas fāzē tā vērsta uz lielām masām, tāpēc tā tika rādīta pirms panorāmas, un no drukātajiem medijiem – Diena, kā arī lielākais uzsvars tika likts uz tiešo reklāmu – vēstulēm. No šī aspekta arī bija vislielākā atdeve.
Drukātās reklāmas analīze
Viena - tumšs attēls, kur uz tumši zila vēsa fona var saskatīt lācēna un bērna zīmējumu – māju.
Otra - lācīti izgaismo silti oranža gaisma, fonā atrodas bērna zīmējums un ar baltiem burtiem - akcijas pieteikums…