Šobrīd pasaule ir kļuvusi ļoti komerciāla. Tas ir atspoguļots visos mēdijos. Šobrīd reklāmas ietekme uz pieaugošu cilvēku jau ir ļoti uzbāzīga, tad bērnus tās ļoti viegli var ietekmēt.
Televīzija maz piedāvā bērnu auditorijai atbilstošus izklaidējošus, radošus raidījumus. Gan pasaulē, gan Latvijā visbiežāk raidījumi un multfilmas tiek izmantotas, lai netieši reklamētu kādas preces, piemēram, ar “pokemoniem”. Bērni tiek izmantoti kā starpposms starp uzņēmumu un vecākiem, jo, ja, piemēram, bērns vēlēsies skolas somu ar “pokemoniem”, tad vecāki visdrīzāk tādu arī iegādāsies. Šāda metode retāk tiek izmantota arī dārgāku preču reklamēšanai, piemēram, automašīnas ar īpašām “ekstām” aizmugurē sēdošajai jaunajai paaudzei. Jaunais cilvēks šādā gadījumā arī centīsies ietekmēt vecāku izvēli, par labu konkrētās automašīnas izvēlē.…