Mūsdienu pasaulē sabiedriskās attiecības ir jebkuras kompānijas darbības neatņēmama sastāvdaļa. Vairākās ievērojami lielās kompānijās sabiedrisko attiecību dapartamentiem ir tik pat svarīga nozīme kā mērketinga nodaļām. Dažas kompānijas sasniedzot mērķus, saistītus ar mērķauditorijas komunikāciju, izmanto tikai PR-instrumentus. Gribas atzīmēt, ka vairākas kompānijas neizmanto reklāmas un mārketinga pakalpojumus, bet tajā pašā laikā plaši izmanto un attīsta sabiedrisko attiecību nodaļas.
Sabiedriskās attiecības (Public Relations – PR) mūsdienās – viena no dinamiski attīstošajām profesijām. Tā ir saistīta ar objektīvu cilvēka faktora lomas paaugstināšanu mūsdienu ražošanas darbībā. Tas padara PR-speciālistu vajadzību unikālu ne tikai pēc pieprasījuma līmeņa darba tirgū, bet arī pēc prestīža pakāpes, kas ir orientēta uz elitāriem, intelektuāliem darbības veidiem.…