Ņemot vērā, ka, lai izceltos konkurentu vidū un iegūtu jaunus klientus, tai pašā laikā noturot jau esošos, vairs nepietiek ar ar zemāko produktu un pakalpojumu cenu, bet nepieciešami inovatīvi un sabiedrību saistoši projekti, šis ir tikai vēl viens pierādījums, ka ideāls sabiedrisko attiecību speciālists ir kāds, kas spēj domāt un rīkoties radoši.
Ir grūti noteikt, kāds ir absolūti ideālais sabiedrisko attiecību speciālists, jo tomēr atbilde uz šo jautājumu vienmēr būs subjektīvais indivīda viedoklis, kas veidojas atkarībā no sapratnes par sabiedrisko attiecību nozari, zināšanām par sabiedrisko attiecību speciālista pienākumiem un mērķiem, kā arī personīgo pieredzi saskarsmē ar sabiedriskajām attiecībām. Manuprāt, sabiedriskājās attiecībās vienmēr pastāvēs sava veida mistika, kā jau jebkurā radošā nozarē, kas pārklājas ar teorijas zināšanām. Es pieļauju, ka katrs sabiedrisko attiecību speciālists izstrādā savu ideālu, pielāgojoties industrijai, kurā darbojās, kā arī atkarībā vai strādā uzņēmumā vai sabiedrisko attiecību aģentūrā, kuros ikdienas gaitas un veicamie pienākumi var krasi atšķirties. Arī uzņēmumam ir liela nozīme – vai tiek dota brīvība darboties pēc saviem ieskatiem, vai tomēr speciālists tiek ieslēgts kādos rāmjos, taču balstoties uz manis apskatīto informāciju, es varu apgalvot vienu – mans sabiedrisko attiecību speciālista ideāls ir kreatīvs, drosmīgs un atrod netradicionālu pieeju tradicionālām problēmām.
…