Secinājumi. 1. Sevis prezentēšana ir uzvedība, kas mēģina nodot kādu informāciju par sevi vai kādu sevis izveidotu tēlu citiem cilvēkiem.
2. Indivīdam, parādoties citu priekšā, ir daudz motīvu mēģināt kontrolēt to, kāds iespaids tiem veidojas par šo situāciju.
3. Izmantošanas un gratifikācijas pētījumi parasti koncentrējas uz to, kā plašsaziņas līdzekļi tiek izmantoti, lai apmierinātu kognitīvās un emocionālās vajadzības, iesaistot personīgās vajadzības un izklaides vajadzības.
4. Veicot pētīju, kurš balstās uz atlasīto teoriju, iespējams veikt sevis prezentēšanas analīzi gan tiešā saskarsmē ar cilvēku, gan tīmekļa vidē.
5. Ar kvalitatīvā novērojuma metodi nevar veikt pilnīgu izvirzītās problēmas izpēti, jo izvēlēti tikai daži konkrēti pētāmie objekti.
…