Eksperti var izjust jauno mārketinga komunikācijas rīku patiesās priekšrocības. Jaunu mārketinga komunikāciju rīku iekļaušana var uzlabot patērētāja piesaisti zīmoliem, pateicoties divpusējai mijiedarbībai starp patērētājiem
Darba autors, pirms iepazinās ar šo darbu, nebija aizdomājis par to, cik būtiski un svarīgi ir tas, lai zīmolam būtu sava un unikāla identitāte, kā arī nezināja, ka zīmola identitāte ir ļoti sarežģīts process. Darba autors par zīmola identitāti pārsvarā uztvēra dažādu zīmolu krāsas, logo, saukļi un tam līdzīgas lietas. Taču iepazīstoties ar šo zinātnisko rakstu, darba autors ir ieguvis jaunas un noderīgas zināšanas par to kas ir zīmola identitāti, par to, kas mūsdienās veido zīmola identitāti. Liela daļa cilvēku nemaz neapzinās šīs dažādās lietas, kas vēl veicina zīmola atpazīstamību pašiem nemaz neapzinoties. Mūsdienu uzņēmumi pamatīgi strādā pie tā, lai to identitāte būtu augstākajā līmenī. Lielākie pasaules zīmoli savu identitāti ir tik labi pasnieguši, ka gandrīz katram patērētājam iedomājoties par konkrēto preces veidu ir zīmola nosaukums jau acu priekšā. Darba autors uzskata, ka zīmola identitāte ir svarīga, jo tā ir galvenā uzņēmuma tiešā reputācija starp patērētājiem.
…