Lai vēl vairāk ielūkotos piemēros un saprastu, kā dažādi produkti izmanto dažādu psiholoģisko pieeju, var aplūkot sporta zāļu reklāmas.
Sporta zāļu reklāma var būt piemēram, vīrietis sporta zālē smagi trenējas un uz viņu atskatās sievietes; vai arī sieviete sporta zālē veic dažādus vingrinājumus, iepauzē, lai ievilktu elpu un turpina sportot. Pēc būtības abas šīs reklāmas var likties ļoti vienādas, bet ziņa ko viņas grib nodot skatītājiem ir ļoti dažādas. Pirmajā reklāmas gadījumā reklāmas ziņa ir tāda, ka vīrieši ar atlētisku ķermeni var piesaistīt sieviešu uzmanību un iegūt seksuālo partneri. Otras reklāmas gadījumā reklāmas ziņa ir tāda, ka trenējoties sievietes var būt stipras un apņēmīgas. Abu šo reklāmu mērķis ir panāk, ka cilvēki apmeklē sporta zāli, bet katra no tām izmanto savādāko psiholoģisko ziņu, lai to panāktu.
Paštēls un pašnovērtējums ir ļoti saistīts sporta zāļu reklāmās. Cilvēki kuri jūtas pievilcīgi ir augstāka pašapziņa. Esot formā rodas pārliecības sajūta, kamēr liekais svars var radīt zināmus apgrūtinājumus. Sporta zāļu īpašnieki saprot šīs vēlmes un uz tām arī balstās veidojot reklāmas.
Sporta zāļu reklāmas balstās uz diviem spēcīgiem instinktiem. Pirmais ir vēlme būt formā un būt seksuāli pievilcīgam, piemēram, tādēļ reklāmās parasti ir redzami atlētiski vīrieši un sievietes, nododot ziņu, ka sportojot jūs varat kļūt tikpat pievilcīgi. …