Strādājot ar dažādiem klientiem, pārdodot dažādus produktus, cilvēkus var iedalīt vairākās grupās, jo cilvēki pēc to pirkšanas paradumiem, spējas un vēlmēm, ir ļoti atšķirīgi.
Pirmajā grupā ietilpst stipri motivēti cilvēki. Šajā grupā ietilpst dažāda vecuma cilvēki, taču tie parasti ir no zemākās sociālām grupām. Šādiem cilvēkiem ļoti svarīgi ir izdzīvot nākotnē, jo ir patstāvīgas bailes zaudēt darbu, palikt bez iztikas līdzekļiem, grūti vai pat neiespējami apmaksāt tekošos rēķinus, kredītus u.c. Šī grupa visizplatītākā diemžēl ir arī Latvijā. Šādiem klientiem ir svarīgi ietaupīt, izmantot akcijas laikus, skatīties un pētīt reklāmas materiālus, lai varētu atrast viszemākās cenas. …