Pētījuma nosaukums – Uzņēmuma iekšējā komunikācija. Šajā pētījumā autors apskata komunikācijas veidus, tīklus, virzienus, kā arī metodes kā izpētīt komunikācijas efektivitāti uzņēmuma iekšienē. Konkrētajā pētījumā arī tiek pielietota, pēc autora domām, efektīvākā novērošanas metode kādā uzņēmumā. Ar jēdzienu komunikācija autors saprot divu vai vairāku personu tiešu vai pastarpinātu saskarsmi, kuras rezultātā informācijas saņēmējs saņem un saprot sniegto informāciju tieši tādā veidā, kā to ir iecerējis informācijas devējs, kā arī sniedz atbildes reakciju. Autors pieļauj arī dažāda veida traucējumus komunikācijas procesā, kuru rezultātā sniegtā informācija nesasniedz mērķi, vai arī netiek interpretēta atbilstoši tam, kā to ir iecerējis informācijas sniedzējs.…