Visa organizācijas darbība ir balstīta uz iekšējo un ārējo komunikāciju un nedrīkst aizmirst komunikācijas galveno pamatprincipu – tā nevar būt vienpusēja, jābūt atgriezeniskajai saitei. Vienmēr ir jāpārliecinās vai otra puse ir sapratusi un pieņēmusi informāciju tā, kā informācijas sniedzējs to vēlējies, citādi cerēto efektu panākt var neizdoties.
Uzņēmuma iekšējā komunikācija ir jebkura veida informācija, kas izplatās uzņēmuma iekšienē apzinātā vai neapzinātā formā un tā ir neatņemama darbības sastāvdaļa jebkurā uzņēmumā.
Iekšējās komunikācijas funkcija ir ļoti svarīga organizācijas veiksmīgā darbībā. Praksē parasti to pietiekami nenovērtē, uzskatot to vienīgi par informācijas apmaiņu uzņēmums iekšienē, tomēr, ja iedziļinās, tad saprotam, ka iekšējā komunikācija atbalsta vienotību ceļā uz organizācijas mērķu sasniegšanu un izdzīvošanu pastāvīgi mainīgā biznesa vidē.…