Uzņēmuma kultūru veido vairāki aspekti: telpu iekārtojums, darbinieku izturēšanās – attieksme vienam pret otru, kā arī pret klientu, savstarpējās attiecības uzņēmumā, attiecības ar sabiedrību, runas maniere, darbinieku apģērbs, par kultūru liecina viss, sākot no lēmuma pieņemšanas un beidzot ar tā realizēšanu.
Uzņēmuma kultūru ietekmē katra darbinieka personība un dzīves uztvere, vērtību orientācija, attieksme pret savu darbu, viņa individualitāte, nospraustie mērķi un to realizācijas paņēmieni. Un tajā pašā laikā notiek atgriezeniskais process, jo uzņēmuma pastāvošās kultūras normas iedarbojas uz darbinieka rīcību, uzvedību, vajadzībām, kā arī spēj ietekmēt vai pat mainīt vērtību orientāciju
Uzņēmuma kultūru lielākoties veido un ietekmē tā vadītājs, kurš nereti uzņēmuma darbiniekiem ir autoritāte, bet tajā pašā laikā sabiedrotais.…