Dažreiz zīmola vadītājiem ir nepieciešams skatīties uz kādu projektu, vai lietu no vairākiem skatu punktiem, tāda veidā radot kaut vēl nebijušu. Ir ļoti svarīgi, lai zīmola vadītājs izprastu, kāda ir attiecīgā zīmola pase, kur tiek ietverti kāda ir zīmola vēsturiskā gaita, kādas ir priekšrocības pār konkurentiem, kāda ir mērķauditorija u.c.
• Savienojamās prasmes un integrējošās prasmes.
Zīmola vadītājām ir jāveido zīmols nevis tikai no ārēji, bet gan arī iekšēji, tas ir būtiski, lai nevienā no uzņēmuma līmeņiem nekas nekristu ārā, lai viss būtu vienots. Zīmola vadītājiem ir jāatbalsta mārketinga uzdevumu un aktivitāšu efektīva integrācija ar citām organizācijas funkcijām, un tie ir dziļi jāiestrādā visā uzņēmumā. Tādēļ zīmola vadītājam ir būtiski veikt integrāciju uzņēmumā starp tā dažādiem līmeņiem.
• Īstenošanas prasmes.
Zīmola vadītājam ir jābūt tādam, kuram patiešām rūp, kas notiek ar zīmolu, un viņš ir gatavs darīt visu ko var, lai palīdzētu zīmolam augt. Zīmola vadītājam ir jābūt vēlme vienmēr būt pirmajiem, nekad nepārkāpt nekādas ētiskas robežas, kā arī jācenšas padarīt savs zīmols un produkts pēc iespējas unikālāku uz konkurentu fona.
…