Cilvēks savu ikdienu nevar iedomāties bez ūdens glāzes, savukārt mūsdienu masu mediji savu dzīvi nevar iedomāties bez krīzes pieminēšanas. Protams, tā ir tikai sava veida ironija, taču ekonomiskā krīze nudien ir pēdējo mēnešu aktuālākais diskusiju iemesls. Par to runā visi – sākot ar valsts prezidentu un beidzot ar skolnieku. Ekonomiskā krīze vairāk vai mazāk ietekmē ikvienu sabiedrības daļu.
Manuprāt, lielāko postu piedzīvo uzņēmējdarbības un biznesa nozares. Šis ir grūts laiks, lai saglabātu savu uzņēmumu un vēl grūtāks, lai uzsāktu jaunu biznesu. Zināms, ka jebkura uzņēmuma attīstību ietekmē patērētāja vēlmes, vajadzības un iespējas. Tā kā ekonomiskās krīzes laikā lielākā daļa sabiedrības saskaras ar finansiālām grūtībām, krasi mainās arī patērētāja iespējas piepildīt savas vēlmes. …